Monday, October 13, 2014

Sakit Hati

Assalamualaikum , salam 1 malaysia :3
Fuhh , ku sangkakan semester nie akan jd hebat . rupanyaa sama jaa mcm sem sem sebelum nie .
Aku terkilan gilaa weyy , ngn perangai dy . dan sanggup buat aku mcm nie .

Mybe sbb aku tak ckup baikk , aku takk kaya , aku takda apa apa .
Hm , Dia orang yg bg aku harapan dan keyakinan . Dia jugaklahh yang menghancurkan semuaa nie :'(
Aku rasa merana trokk oww , time dia kata dy ad org lain dah .
Perghhh , rasa mcm pisau yang sembelih lembu masa raya haji tuh tercocok kat dada oww .
Betapa sakitnyaa ..

Taktawlahh , sampai bila aku nk kena tanggung semuaa nie , kadang kadang aku dah letih laa ngn perasaan / hubungan hati nie . Nak menyingle tp nnti lelama bosan . Rasa macam nak jd player jiaa . Tapi satg kesian plax kt org yg tak bersalah . Haiyaa :3

Macam macam dugaan kowt sem nie , tp aku cuba untuk tabah menghadapinya .
Aku harapkan kali ini yg terakhir .
Sepi selamanyaa .
No more couples please ikram , your are broken heart man . 
Saya okay , saya dah besar .

Kadang kadang rasa takowt nak percaya org , tp bila dy dah start bg kita percaya mmg piyy laa . Pastu dikecewakan lagi , selalunyaa laki yang main pmpwan . situasi aku ni pmpwan mainkan laki . Hebat gila kan ? Sadiss . Kepada wanita wanita / Gadis gadis / Awek awek . Tolong jgn mainkan hati lelaki . Sebab pmpwan lelaki bolehh jadi baikk , sebab pmpwan jgaklahh lelaki boleh jd jahat .
Final just around the corner ,

So skang , aku just accept benda nie demi MAK aku . jgn menyesal suatu hari nnti syg aku dahh dpt lupakan hg k . Hope hg baca blog nie .. Mybe hg tak rasa apa yg aku rasa , tp igt ! setiap perbuatan ada balasan dia . Jgn nnti mai melutut kat aku jilat tapak kaki aku dahh laa . SEDIHHH ! !

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Segala yg Tercatat Dats Xda kena-mengena dgn yg hidup ataupun yg telah meniggal dunia